Wednesday, 17 July 2013

Runningman Fan Meeting In KL - Dilema!




  Yup saya la orang yang menunggu2 saat ini..
Tapi...
kenapa mesti lepas raya??
Rasa macam nak terbangkan 700 untuk Oppa2 ni je..
Nak korban kan raya 2013 ni ke?
Nak korbankan keinginan smartphone idamanku tu ke?
Duit raya anak sedara menjadi warna biru je ke?
Stressss~~~~

Boleh je kan kalau beli yang rm 170 tu...
Tapi...
Macam tengok tv je la nanti last2 kena tengok screen je kan...
Rasa mau menyamar jadi wakil media aje...
jadi wartawan tv2 ke (kan runningman sekarang dah ade kat RTM dah)
Stressss~~~~

Saya tau mereka insan biasa.
Tapi..
Mereka buat saya ketawa..
Betul..
Tak pe ada masa lagi nak fikirkan ni..
^_^



Ticket details
Premium RM689
Hi-5 and Autograph session
Limited Edition RM paper bag
Limited Edition RM poster

VIP RM 469
Limited Edition RM Paper bag
Limited Edition RM Poster
Lucky draw- 20 fans will attend the press conference

Purple Zone RM369
Limited Edition RM Paperbag
Limited Edition RM Poster

Yellow  Zone RM269
Limited Edition RM Postcard
Limited Edition RM Poster

Pink Zone RM169
Limited Edition RM Poster while stocks last


Premium and VIP tickets will be on sale on the 20th July 2013. Online bookings will be available via Ticketcharge from the 21st July 2013 onwards.


credit to :runningmancast.wordpress.com

3 comments:

reyna said...

WAHHH bestnyer ,,,

hatiku berwarna warni said...

kan..teruja rasanya..

Nora Karim said...

september bukan dah lepas raya ke? heheh minat juga RM...