Sunday 18 May 2014

MAKE UP CLASS BERSAMA CHIKA




Alhamdulillah,  awal Mei hari tu, event makeup yg group Fabulous Team arrange berjaya and berjalan dengan lancar.


Sebabkan participant and chika sangat sporting, shida yg first time jadi MC rasa kurang nervous. Sayang korang lah!



Kelas makeup bersama Chika sangat happening, lagi2 Chika tak kedekut ilmu..eh produk die pun die bagi try..



Chika menggunakan base makeup cuma Bedak Cozuma yang dah siap 2 in 1 dengan bb cream. Mudah dan cepat lagi2 untuk muslimah yg keluar berjalan2 nak singah solat.



Mineral makeup ni sangat baik untuk kulit kita, macam Cozuma, mineral makeup, tak perlu risau kalau tidur dengan makeup. Sebab kulit still bernafas. 


Bedak Cozuma ni siap ada Royal Jelly yang sangat baik untuk kulit.  Sambil kita ber make up cantik2 kita membaiki sel kulit kita juga. Nanti akan bertambah glowing la muka kita. Awet muda gitu.


Sebelum penutup class, hijab styling dari Violet Closet tunjukkan beberapa cara mudah untuk style kan shawl panjang and halfmoon. 

Selesai class dan minum petang, sesi bergambar reramai la pulak..masa nak snap video untuk ig Chika, semua berubah jadi umur 15 tahun. Comel je.

Sekarang, yang mana tak ada hidung dah start nampak hidung, dengan teknik shading yang sangat mudah. Yang kening sepah2 dah pandai rapi kan tanpa nak cukur or gam.


And to chika, tq so much untuk semua ilmu, dari cara pilih warna and berus make up termasuk jugacara nak berjimat lagi. Mesti la suka.

Shida harap level confident semua semakin meningkat. Bukan lah dengan make up baru nak confident tapi sedikit sebanyak orang luar yang berurusan dengan kita akan selesa dengan kita. 

Lumrah kita nak tengok benda cantik2..betul tak?

InsyaAllah, next event dengan chika akan di arrange. Sebabkan ada permintaan. Stay tuned.
Jaga diri, jaga hati.
More info boleh contact shida terus
013-2529186

No comments: