Wednesday 11 June 2014

MAJLIS AWARD SM/ SSM JUN 2014

Alhamdulillah, satu lagi sweet memory dalam hati shida. Shida dapat award untuk pencapaian sales sehingga RM20,000. Berkat tunjuk ajar mentor shida CDM Hanis Haizi, CDM Effareeza dan business partner yang lain. Tanpa ilmu dan support mereka, belum tentu shida akan capai ke tahap ini.


Majlis gilang gemilang ditambah dengan persembahan tarian kpop dan sharing dari beberapa CDM (pangkat tertinggi) yang sangat berinspirasi. Bercerita susah senang sebelum berbisnes dan selepas.


Bila dengar sharing dari mereka, hati shida macam direntap, sungguh tinggi semangat diorang nak business partner berganding bahu berjaya. Ada yang bermula dari modal serendah RM50.
Buat dengan tekad dan tekun, akhirnya kejayaan digenggam.



Bersama mentor kesayangan dan disegani, Hanis Haizi, yang sangat bersemangat dan pemurah ilmu. Sentiasa beri semangat dan tunjuk ajar. Alhamdulillah, di lorongkan untuk bertemu dengan beliau. Selama ni tengok dalam tV, magazine dengan blog  je.

Bersama business partner yang menerima  award



Alhamdulillah, sejak shida buat business ni, terasa lively sikit, bukan apa selama shida kerja tak pernah ada event macam ni. Lagi lagi bila kita dah bekerja keras, dah berusaha, company hargai macam ni. Rasa bersemangat lagi, duit dapat, happy life pun dapat.

InsyaAllah, kejayaan pasti ku genggam.

No comments: